Een Antwerpse start-up laten uitgroeien tot full-service podcast partner.

ONZE AANPAK

Na organische groei, drong een volwassen branding zich op voor podcaststudio “Maakeenpodcast.be”. Een nieuw verhaal om hun ambitie de nodige kracht bij te zetten.

"Maakeenpodcast.be trekt nog al te vaak huis-tuin-en-keuken podcasters aan."

Om het juiste doelpubliek te bereiken, stelden we ons de vraag: “Hoe kunnen we de studio positioneren als dé go-to partner voor thought leaders en vakexperts op zoek naar een full-service podcast partner?”

Een nieuwe, krachtige naam en bijpassend logo, in combinatie met de responsieve website, zorgen ervoor dat Podio een zakelijk publiek bereikt. Samen met een eigentijdse visuele identiteit leidt dit tot het genereren van meer kwalitatieve leads én een groter bereik dankzij een betere herkenbaarheid. Met hun vernieuwde aanpak én identiteit is Podio helemaal klaar om van zich te laten horen.

Samen op weg naar écht resultaat?

da's zeker